anonymt

vissa har publicerat utkast som man kanske vill ska förbli just det, utkast! så därför tror jag att jag lika gärna kan publicera det här som anonymt. jag saknar linköping. otroligt mycket! jag skulle göra vad som helst för att få stockholms-flytten ogjord. jag vill tillbaks till mitt gamla liv, mina gamla vänner, min gamla skola, min gamla klass &mitt gamla hus. stockholm kan man åka upp till när som helst. men nu har jag fått som jag ville. nu bor jag här och slösar pengar på att åka till linköping varje helg. för att träffa mina närmsta. känner mig som bortglömd. känner mig osynlig. känner mig anonym. jag gråter mig till sömns varje kväll, och vi alla flytta till stockholm för att vara snäll, så känns helt taskigt att skapa gnäll ta mig härifrån nu nu nu

Kommentarer
Postat av: wickan

man fattar att dt är du emma :o

2008-10-25 @ 10:34:56
URL: http://ffancy.blogg.se/
Postat av: Emah

haha kan ju bara säga såhär att om jag vill säga nått så står jag för det och är inte omogen och skriver anonymt :) jag står för att jag inte vill bo i sthlm, varför skulle jag skriva anonymt om de? de är ju tillochmed förmodligen du som har skrivit det, för du är så sjukt patetisk och jag tycker synd om dig :) . och som sagt så skriver jag inte anonymt om jag vill säga nått, jag är mogen nog att stå för vad jag tycker, läs FLIICK.blogg.se så kanske du fattar vad jag menar, right? :)

2008-10-26 @ 01:23:21
URL: http://fliick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0