Emah (FLIICK.blogg.se)

Hej igen. Nu har jag kommit hem, jag och min syster har tittat på Vänner, det absolut bästa som finns!

Imorgon kommer Emelie Fredén till mig, den första personen som får komma och hälsa på mig här i storstaden, det ska bli riktigt kul!
Och på lördag åker vi till Linköping tillsammans, då ska jag sova hos Klara Nåbo. Jag antar att många tycker det är väldigt konstigt, och det gör väl jag med, men det är så det är, och om sågon har några invändningar om det så bryr jag mig inte ett dugg om det.
Nu ska jag sova, för imorgon måste jag vara pigg, för då kommer världens bästa Emelie hit!
Gonatt, och glöm inte att kolla min vanliga blogg, FLIICK.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0