Emma sjöstrand (sjoiis.blogg.se)

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.


1. Hur mår du idag?
the botten is nådd

2. Kommer du komma långt i livet?
26 december

3. Hur ser dina vänner dig?
shake that

4. Kommer du gifta dig?
you don't know

5. Vad är ditt livs themesong?
Dice

6. Vad är ditt livshistoria?
Jimmy crack corn

7. Hur är skolan för dig?
How good it can be

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Move on

9. Hur kommer imorgon vara?
Ski mask way (remix)

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Anything but you

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
 California

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Dildon sven

13. Hur är det med ditt liv?
Galvanize

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Det ska du ge fan i

15. Hur ser världen på dig?
Just a ride

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Rain city

17. Vad tycker dina vänner om dig?
Caught by the river

18. Har du en djup
In da club

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Hit that

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
The way we get by

21. Kommer jag nånsin ha barn?
We used to be freinds

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Orange sky


23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Pain the silence


24. Vad är några tips till mig?
say it right

25. Hur kommer jag att bli igen känd?
live your life

Skumt att så mkt stämmer ju :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0