Emma sjöstrand (sjoiis.blogg.se)

hej igen
Träffade min saknade cecilia en stund förut, mycket skönt att få prata ut med henne. Sånt som behövs göra flera gånger i veckan! Drog sedan hem och lagade lite mat till mig själv, första gången jag lyckades göra någonting riktigt gott .
kanske lönar sig hemkunskapen iaf? who knows..
har vart en helt okej kväll iaf, träffade en kompis och vi var hemma här hos mig. =)
vart lite panic på slutet, menmen !
Nu måste jag verkligen sätta igång att plugga hörrni, har ju musikuppsattsen tills imorrn!!!!!
panic igen.

Sov gott ni, jag ska sitta uppe hela natten lång och plugga.. segt, men puss på er! ♥


"it's not you anymore, its just i dont know it's not you.."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0