FLIICK.blogg.se

Ja, väldigt längesedan jag skrev här, och det på grund av att jag inte får ut så mycket av det.
Ja tycker, att om man ska ha en gemensam blogg så ska man också ha något bra att skriva om, för i längden orkar man inte bry sig om vem som fikade med vem och vilka prov alla har.
Då kan man ju läsa enskilda bloggar istället. Men typ som brudpepp.blogg.se ,
den är gemensam och alla skriver inte om hur deras dag har varit, för det är ärligt ingen som orkar bry sig om man läser en gemensam blogg.
Men ja, jag tror att jag kommer fortsätta skriva här lite då och då,
och då inte om vilka jag har umgåtts med och sådana saker,
utan saker som är viktiga för mig och sådant som är mer intressant att läsa.

Men, nu ska jag sova, imorgon börjar min brao, wish me luck!

FLIICK.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0