Hej alla goa människor!

Första gången jag skriver här och det verkar vara en sjukt rolig idé med att ha en gemensam blogg!
Här kommer ett litet inslag från min blogg - jasmines.devote.se.

Glad, possitiv och toffefee.
Idag är jag glad. Superglad utan någon som helst anledning. Mysigt som tusan är det dock :) Just nu skulle allting kunna gå fel, men jag skulle endå se något possitivt i det. Min kära mor har fått ett otroligt sockersug på senaste tiden och kommer ofta hemsläpandes med mer eller mindre godis. Idag kom en ask med Toffefee och en ask chokladkakor med hem från mataffären. Mumsigt värre, men lite sämre för hälsan dock, haha ;D

För någon dag sedan provade jag på det nya godiset "Gott och blandat yummie". Det
är specialdesignat av 15-åriga Elin Edman från Hammarö. Ett supersmarrigt godis med några
av de allra godaste godissmakerna, enligt mig i alla fall, haha. Smaka den, du lär inte ångra dig!

© Foto: Helena Dahlgren
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Medans jag endå är igång, tänkte jag passa på att tipsa alla som bor i Uppsala, eller i alla fall i närheten, som är dansintresserade att gå på alla roliga workshops som Uppsaladanscenter håller i. Läs mer på http://www.uppsaladc.se/.

Ha en fin kväll allesammans!
PUSS OCH KRAM
JASMINE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0