klara roos (krooz.blogg.se)

MIN BLOGG

tja på er :) glad som sjutton, kom nyss hem från första träningen på 2-3 veckor & knät gör faktiskt inte så ont som jag trodde. nu ska jag duscha & lite senare kommer min underbara ←klara arvidsson hit. vi ska ladda inför östgötaläger (handboll)  i kungsishallen imorgon mellan 9-halv 5. på det förra "lägret" gick det väldigt bra för mig, så nu ska jag inte sumpa det. jag kan inte vara med på sista frivilliga, som är 24 oktober för då är jag på andra sidan jordklotet, så jag räknar å andra sidan inte med att komma med när dom drar ner till 25 pers, men man vill ju göra bra ifrån sig ändå. jaja, duschen kallar! solong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0