wictoriah (ffancy.blogg.se)

idag drog jag till plugget, alla är oroliga för emma! men hon är bättre nu ..
vi hade matte, aso gåsen fick damp på oss, jag maria frida katta &natta :}<3
sen hade vi musikteori, med carro:}, då var vi i datasalen &jobba med musikteori.se
skitbra hemsida aso! ;d sen hade vi engelska, natta katta maria :} aso johan fick damp
på mej &hota mej med utvecklingsamtalet, nej jag är inte perfekt &plugget är tortyr . (a)
sen hade vi lunch, jag&carro snackade &sådär, sen lunch med katta, natta, maria &carro!
träffa även emma.b :] sen nu är jag hemma, ska se två andra avenyn avsnitt &käka pizza,
sen har jag spec med lite roligt folk! ;d sen har vi kör, ganska slappt .. &sen får jag se om
jag stannar till spanskan, ska nog snacka lite med emma.b innan, men iaf blir dt maria senare!
får se om dt är ngn mer som kmer .. ;d vi ska väl ha kul som vanligt tror jag! sen ska hon käka palt
hemma hos katta, så blir filmmys med papi (a)
najs däy, härlig som faan .

imorn blir dt lång dag .. men dt brukar ordna sig på nåt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0