Wictoria.l (ffancy.blogg.se)

är så jävla förbannad, pissed of är jag... på alla svikande vänner,
på allt privat, allt normalt som händer, alla jävla lärare, skolan,
läxorna (3språkläxor, 1bokrecension, 2uppsatser, 2prov) och
allt allt annat ..
+ att jag fick skit från gåsen förut ;/ HELVETES KUKBÖG

önskar att jag ngn gång fick en vän som alltid fanns där,
vad som än hände, som aldrig skulle svika, även om jag gjorde fel ..
var är du ngnstans? var är du?

sitter i biblan, skippa matten, orkar inte bry mig,
om jag får skit av dt, så kan jag väl hoppa ngnstans,
så att ni slipper mig, pallar inte bry mig längre asso ..
ni vet inte hur mkt jag gått igenom, men tyck inte synd om mig!
sen äre musik i en halvtimme, sen slut, när papi kmr hem så ska
jag äta fish&chips &sen vet jag nte om dt är ngt bra på teve .. äh,
pallar ändå inte bry mig, ni kan väl ringa om ni vill ses på stan eller nåt ;d

ffancy.blogg.se, imorn blire frissan med sis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0