wictorias fredag -

skolan idag var helt ok! musiken kom jag försent på,
men dt kom katta med! och även emma som jag sms;ade
för fullt med haha..sen vare svenska, satt med maria, hon
är sämst på satsdelar, jag äger .. sen vare ellen-gruppen,
vill bara säga att jag kom med, coolt va?! sen vare spanska,
24,5 på provet! yesssss, mer än maria, yes yes yes (a) haha
sen blev jag förflyttad, så snacka jag ännu mer med maria.
sen var dt lunch! med maria <3 och emelie&även frida ..
sen vare basket <3 markus slog mig hundra gånger om ass,
sen var dt kemi! emma sov så jag ritade snarkgubbar (ZZZZzzz)
mina berömda snarkgubbar asso ;) och så sa jag lite fel svar till henne ..
''fyra fyrkanter'' haha, bäst är jag! sen åkte jag hem, sen till frissan,
där dt kmr komma lite bilder ifrån, min syster blev supersnygg! sen drog vi
hem &sen tjata jag så mkt att jag fick hänka .. sen så övningskörde min sis,
dt gick rätt bra, jag höll på att somna. sms;ade folk! sen nu har jag precis kommit
hem, och emma fredriksson &matilda rodas, undrar om jag vill va med de, de är på
stan, men vet inte om jag pallar att dra ända ner till stan, men dt är ju ifs där allt folk är!
fast saknar de skitmke så jag kanske kmr få uppoffra mej, men var ju nere på stan 1gång
idag, om de skulle komma till trädgårn asso;) fast jag tkr de är sötnosar ass . puss på de ;*
ngn som vill ses imorn?! frågat emma &de, inte fått svar än

dagens mat; fläskfile m.pommes, orkar egentligen inte med mys ikväll, vill sova hos ngn !!
ska få låna systers monster junior ngn dag, till buzz! då blire att åka av, maria &katta ;)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0