wictorias lördag -

vaknade kl 12, sen bestämdes dt att min syster skulle hämta mig,
tjugo över! snabba ryck med goda mackor, tandborstning, påklädning
&sminka sig fick man göra i bilen! min syster övningskörde först, sen
blev dt att storhandla på willys! sen att åka hem till sis&hennes kille.
de åt lite mat, sen spelade vi buzz monster rumble, fettkul, danne vann!:D
sen gick de med mig till bussen, efter en jättetrevlig eftermiddag verkligen!
så gick jag av med bussen i tinnis, sen ska vi snart äta fläskfilé m.kroketter,
sen kmr maria (apparat.blogg.se) är så jävla lycklig för dt, trodde dt skulle bli
en skitlördag, men icke, sa nicke! vi kmr se yrrol, världens bästa humorfilm,
som hon tyvärr aldrig sett, sen blire väl buzz, prat, humor, skämt, skratt och
massa annat smått&gott, hon betyder så jävla mkt för mig, hon är en utav
mina allra närmsta, hon är en klippa, jag har sagt nej till massor folk som
frågat om vi skulle va idag, pga. att jag hoppades på att hon skulle svara ja
om jag frågade om hon ville sova över hos mig ikv!
det slog in, fan vad jag älskar henne:)
du&jag mot alla andra, vi bryr oss verkligen om varandra./v

ffancy.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Jessi

Kul blogg :D

2008-10-04 @ 19:19:52
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Skön idé. =)

2008-10-04 @ 19:31:26
URL: http://lllllundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0