wiictoria (ffancy.blogg.se)

hade en väldigt bra eftermiddag igår, först kom carro natta &maria
vi körde g5. sen stack carro med jens:/ och vi andra körde buzz jungle!
sen stack natta efter några timmar:/ och då körde jag&maria buzz music!
sen körde vi lorenzia, papercutt &snack:} hon stack vid halv tio ngn gång.
jag älskar mina vänner! de är helt underbara. på kvällen kolla jag&pappa på
meet dave, fast den är inte klar än, för jag blev så trött! och idag börjar vi 8.25
med nutidsorientering &sen har vi även matteprov idag, lycka till wickan (y)

maria frågade om hon kunde få låna en flanellskjorta i lördags,
men dt var pappas, så hon fick lägga tbx den. jag provade den
men den är för stor, så nu har jag gjort den lite snyggare, dt ser
ut som jävla 80-90's men fan vad jag tkr den är mysig &gulligt :}
nya modet fan! ta efter NU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0