Charlotte Strandlén

Hejhej alla.
Kom nyss hem ifrån maxi, åkte dit för att inhandla lite saker med pappa.
Dels hårfärg för min 3 cmtiga gråa utväxt, Tack och lov det var på tiden.
Iallafall när jag var ute förut, gick jag förbi en människa som fick mig
att blicka tillbaka från många minnen. Dens parfym/lukt gav mig en känsla
som drog sig igenom hela kroppen, det var sjukt. Det lukta som en människa
som jag nu aldrig tänkt på sen flera månader tillbaka. Det fick mig att gemföra
mitt liv, då mot nu. Då insåg jag att det spelar ingen roll hur livet HAR varit.
Utan det är hur livet ÄR nu. håller ni inte med mig? jag tycker att man ska
leva sitt liv som man själv vill och skita i alla andra som försöker få en
själv att ändra på sig, jag hatar sånna människor.
" gör inte så.. gör så istället - sådär kan du inte hålla på - det där är fel o bla bla bla"

det är så hilma störande så det inte är sant. Varför kan inte människor bara
leva sitt eget liv och skita i andras? Jag har lärt mig vissa saker det senaste
året. Tro mig, jag har gjort så många misstag. Men en sak vet jag.
Att man kan bara lära sig efter sina egna misstag ingen annans.

Nu ska jag ta en stor skål med fruktsallad papa mixade ihop
och sätta mig framför Desperate Houswaves.
Ha det bra allesammans.

Charlotte Strandlén  (v)


Kommentarer
Postat av: Anonym

riktigt sant skrivet!

2008-09-30 @ 21:23:15
Postat av: Charlotte Strandlén

Tack så mycket.

2008-09-30 @ 21:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0