Wictoria Lind (ffancy.blogg.se)



yeap, that's me! andra gången jag bloggar ..
det är alltså min klasskompis som gjort denna blogg,
lite stolt får man väl ta &va! vill inte rekommendera ratemypoo.com
asso, jag spydde av den, fast dt kanske jag redan har berättat! jag har
lite tips faktiskt :) tvtips för ikväll äre dags för top model &även mitt ultimata
favoritprogram desperate housewives, som jag aldrig missat ett enda avsnitt
av! sen vill jag också att ni alla ska kolla min blogg, ska ha en tävling där alldeles strax
med finfina priser :) har även skrivit min musikuppsats idag, och imorn slutar vi 12,
kanske ngn som vill dra ner på stan?! aja, puss och hej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0